Subject: Ed: Eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Mar 2026 16:23:39 +0300

Teie:      06.03.2026 nr 1.2-3/613-1

Meie:    20.03.2026 nr JUR-3/1435-2

Tere

Ravimiametil ei ole eelnõu osas tähelepanekuid.

Lugupidamisega

Andrus Varki

Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja

+372 737 4140
+372 737 4142
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.